01 december 2011

Första december idag, försöker få julkänslan att infinna sig men går sådär. Har precis öppnat min kalender och skickat över chokladen till Mikael och tänt första datumljuset, om en halvtimme blir det premiär av årets julkalender. Efter det ska jag klämma in ett avsnitt av Leilas jul också! Hoppas känslan infinner sig då, annars kommer jag va på Jul på Liseberg imorgonkväll med Sandra, då får den bannemej komma.. Om bara snön kunde falla med!
Idag gick vi upp klockan 5, blir samma imorgon - jobb! Det var Mikaels första dag idag, jag fick lära upp honom och han vart jätteduktig, det är rena lyxen att ha mannen på jobbet, att kunna pussa på honom under rasterna och nypa i rumpan när vi går förbi varandra. Barnsligt men det gör dagen lättare! + att han pysslar om mig. Igår så smällde jag nämligen igen och STÄNGDE bagageluckan på bilen med mitt lillfinger i mellan. AJ! Man blir väldigt liten när man skadar sig eller är riktigt sjuk, då vill man ha mamma där och jag hade tur då hon kom farandes i bilen 10 sekunder efteråt.. Tack! Så ja, har varit lite handikappad idag, sjukt vad ett lillfinger kan göra. Nu ska jag stänga ner här, bye!

1 kommentar:

Michaela sa...

Hoppas de är bättre med fingret :)
Ja visst kan Furbisarna va läskiga haha =) Fin blogg du har!