04 december 2011

Och så var det andra advent och tjugo dagar kvar till julafton. Dagarna flyger iväg, om ändå dessa helgerna kunde vara lite längre.. Mikael är iväg och hjälper sin farmor att flytta så jag ska köra till Torup om någon timme och plocka upp honom innan vi åker hem till Fabian som fyller två år! Har fixat och trixat med inslagningen då jag inte hade något annat än julpapper hemma, men jag blev nöjd och jag kanske lägger upp någon bild senare, min telefon vill inte samarbeta just nu nämligen. 
Gjorde ett tappert försök att lyssna på julradio.se nyss men det bara krånglar så det fick bli lite jullåtar med Celine Dion över youtube istället, så himla mysigt! Jullåtar är så fantastiskt vackra men ändå lite sorgliga på något sätt, vill bara vara hemma hos mamma nu med systrarna och baka pepparkakor och bara umgås, hoppas det blir nästa helg.

Idag är det ett halvår sedan jag och Mikael förlovade oss, vart tar månaderna vägen?
Vi hann aldrig någon adventsfrukost tidigareå det får bli att knåpa ihop något ikväll istället, kramas under en filt framför årets julkalender som jag faktiskt tycker är väldigt bra hittills! Nu ska jag koppla in datorn i stora ljudsystemet och spela O holy night på högsta volym medan jag gör mig iordning för barngos och tårta!

Inga kommentarer: