26 november 2011

Sitter återigen i min sköna soffa med två nyinköpta kuddar. Ska snart ut i köket och värma på lite glögg, mörklägga tv-rummet och tända ljus - filmtaaajm! Jag jobbar imorgon så det här känns ju ungefär som min söndag istället, mig gör det absolut ingenting, jag jobbar gärna åtta timmar men får betalt för sexton, mer än gärna! 


Strax efter lunch cyklade jag in till staden och köpte julklappar, såg även den stora granen på torget och kom att det ju faktiskt är julskyltning imorgon så får släpa med mannen dit imorgon efter att jag jobbar, vare sig han orkar eller inte, han kommer hem vid lunchtid imorgon så han hinner nog sussa lite. Men julklapparna ja.. Storasyster är nu helt färdig, likaså mamma och älsklingen. Hittade även en liten grej till Sofia och en till Ingmarie, känns skönt och ha de klart i god tid, blir mycket jobb nu framöver.. ca 45-50h/vecka enda fram till 23 december (PENGAR!). Från tisdag blir även jag och Mikael kollegor under en månads tid, vi har så hiiimla mycket och göra så bossen ringde Mikael så japp, det kommer bli kul! Glögg och filmmys nu. Bye!



2 kommentarer:

Maria sis sa...

åhhhh späääääännande!!! Ha en mysig kväll! Puss

Hanna Z sa...

Det är lite olika. Är det snabbfärja tar det 10 min annars tar det mellan 20-40 minuter beroendes var jag går på:)