11 november 2011

Och snart var denna fredagen slut, dagarna går så himla snabbt och jag trivs toppen på jobbet! Från nästa vecka börjar jag jobba redan vid 6 dock så klockan kommer ringa strax innan kl. 5, det är väl det enda jobbiga då jag har fyra mil till jobbet. Jaja! Nu ikväll har vi varit hos daddi och firat fars dag i förskott då de åker till huvudstaden imorgon + att jag och storasyster har övning med kören även på söndag, så ja, det blev tacos och Idol. Nu är vi hemma och ska när som helst sova då jag även imorgon har sångrep mellan 10-17, kommer bli en låååång dag men nästa helg är det föreställning fredag, lördag så därefter blir det väl förhoppningsvis lite vila.
Usch, kan inte sluta gäspa så det blir väl till att krypa ner i ett kyligt täcke (det är typ det bästa som finns!) Godnatt.

Inga kommentarer: