09 november 2011

Idag har jag varit leeedig, rena lyxen, det uppskattas verkligen! Jag har även hittat det underbara med helg, när man sätter sig i bilen på väg hem strax efter fyra på fredagar och sjunger med i alla låtar på radion och bara är glaaad! Om två dagar är det ju ledigt igen, dock så börjar jag bila med tre nya killar från och med imorgon så kanske tonar ner sången lite, hihi.
På min lediga dag idag så var jag först hos gynekologen i förmiddags (jätteroligt, not...), även därför jag var ledig och därefter körde vi iväg och fixade vinterdäck till the car så nu är det fixat, 3000kr fattigare men förhoppningsvis säkrare! Efter de besökte vi loppisen och deras julavdelning, köpte en elektrisk ljusstake och en för levande ljus för 20 respektive 10 kr, sådana priser gillar jag! Väl hemma så la vi oss i soffan nästan direkt och har legat där sen dess och lär fortsätta med det några timmar till. Så ja, todeloo!

sockeruppdatering dag 3: än så länge är det lugnt, känner mest sug på kvällarna men ser till och borsta tänderna redan vid åtta-tiden, då funkar det bättre!

Inga kommentarer: