06 november 2011

Nu har jag tagit stopp, ett totalt jävla sockerstopp för det ställer till det som attans nu. Och jag kommer vara så jädra förbannad, ha ont i huvudet och säkerligen gråta en del under de första två veckorna men det har jag förvarnat Mikael på nu, mannen som kommer genomlida den tyngsta pärsen, det är ingen höjdare att ha mig förbannad jämt. På jobbet lär jag också må skit men det tänker jag då fasiken stå ut med, jag får knapra massa annat istället, nötter och huvudvärkstabletter förslagsvis. Jag fick börja med och rensa kylskåp och skafferi, där försvann både pepparkakor, majonnäs, florsocker och halvrutten purjolök. Ner i avloppet rann även 70cl 32% bacardi då det aldrig skulle falla mig in att dricka det iallafall. Duktiga mig!

Jag är peppad till och sluta, verkligen! Men trots att det bara var några timmar sedan jag drack min sista klunk coca cola så kan jag ändå drömma mig bort till Skogaholms pepparkaksdeg, en liten påse godis, ytterligare en droppen läsk och en kopp chailatte under filten i soffan. Pepparkaksdegen allra mest... Men nej, jag SKA bannemej klara det här! Då kommer jag ännu ett steg närmre mitt långsiktiga mål, snartsnart!

2 kommentarer:

Maria sis sa...

duktiga du som bestämt dig!! <3

CELINAS NEW YORK sa...

Hejhej!

Först - jättemysig blogg :)

Sen - så säljer jag ringar från Marc by Marc Jacobs LIMITED EDITION, inköpta i NEW YORK!

Spana in ringarna nedan (julklappstips!) ->

http://celinas.se/2011/october/saljes-marc-by-marc-jacobs-nemo-nisi-mors-ri.html

Kram!