13 november 2011

Helgens körrepetitioner är avklarade och nästa helg gäller det, ska bli roligt!
Just nu sitter jag under täcket med en kopp glögg medan Trassel leker med en julkula som jag köpte på loppis idag, den är inte ömtålig som tur är. Vill verkligen ha juuul nu och om bara två veckor är det ju första advent, den helgen är jag även gräsänka dessutom så jag kan pynta helt på mitt egna sätt, hihi. I år ska jag faktiskt ta fram alla mina julsaker tidgare och inte bara adventsprylar, julen är ju på tok för kort för att man bara ska få njuta av den från 20 december (då det vanligtvis åker fram). Det enda som får vänta blir julgranen, bland de bästa! Är jag hemsk om jag tar fram en liten el-adventsljusstake redan ikväll?.... De två för levande ljus är redan klara ju!
Nu ska jag gå och fixa lite köttfärsfyllda baguetter till kvällsmat sen kryper jag ner under täcket igen med ännu mer glögg, mums!



1 kommentar:

Maria sis sa...

LÅter jättemysigt o gott med glögg! :) Kanske jag oxå värmer på ikväll, vi får se. Pussinuss