24 november 2011

För en stund sedan tryckte Mikael och Robin in sig i en redan fullproppad, liten bil tillsammans med hjärtats bror och hans kompis för att fara till Jönköping och Dreamhack 2011, så ja, nu är jag ensam hemma själv i tre nätter, något jag inte gjort på 1,5 år, får se hur det kommer kännas. Men imorgon ska jag stäääda och pynta klart hela dagen (är ledig) och på kvällen kommer mina tjejer hit. Jag gjorde nämligen ett fruktansvärt fult och hastigt pepparkakshus innan idag och jag skyller på att jag inte har hittat den rätta stämningen, så jag passade på och bjuda hit dem så att vi alla ska få sätta ihop ett varsitt pepparkakshus (köpt färdiga delar) och därefter pynta de helt efter egen förmåga och med precis vad man vill. Detta ska göras över massa skitsnack, lite glögg och julmusik. Längtar! Nu ska jag gosa ner mig här i soffan med Trassel och invänta mitt nya favoritprogram: Drömmen om ett barn. 

Inga kommentarer: