18 september 2011

Smärtan i mina öron försvann som tur var, hade inte orkat med det. Men jag tog ändå helgen till och vila upp mig massivt! Både i fredags och lördags så var vi i Hyltebruk tror det eller ej, och hade det riktigt trevligt med go mat och toppsällskap! Idag passade jag på och bjuda fina mamma på lunch, det blev tacoburgare med avokadoröra - mumsmums! Därefter åkte vi hem till henne och tittade på filmen "jag saknar dig", den var hyfsat bra och med ett bra budskap.. Man saknar kanske inte nån på riktigt förrän det är försent. Det var mysigt iallafall, det bjöds på supergod äppelpaj, det är höst det! Nu sitter jag här i stora saccosäcken med Trassel bredvid och tittar på Partaj samtidigt som jag spanar tatueringar. Men ska snart sussa, blir dubbla föreläsningar imorgon. Här är ett litet axplock på tattoos!

Älskar denna, tänk den över ryggpartiet!



Lite mer spridda och de är perfektion,


Hittade inga liljekonvaljer, som är min nästa plan men ni får se den när den väl är gjord, nån dag...

Inga kommentarer: