19 september 2011

Hur bor du: I en fin trea på 72kvm mitt i Halmstad-smeten
Brukar du komma i tid: Ja, alltid
Hur lång är du:  172, men känner mig ganska kort..
Kan du laga mat: Absolut, lite lärde jag mig på gymnasiet!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar inte just nu, pluggar sociologi
Vad har du på dig just nu:  Ett par svarta trosor och blommigt täcke..
Har du någon fobi:  Spindlar.
Hade du en bra kväll igår:  Var hemma hos mamma så den var fin,
Vilket är ditt senaste inköp: En blomma till våra kompisar.
Din favoritdryck på morgonen: Water, always.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN..
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, delvis
Vad hade du sönder senast: Erm.. minns ej.
Vem snackade du med senast: Mikael
Varm favoritdricka: Te!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Uwh.. redbull-vodka kanske.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår, märkte jag nu...
Saknar du någon just nu: Jo..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara bortskämd, överlägsen.
Någon jag stör mig på: En i min klass som har sin mognadsnivå på noll.
Senaste person du kramade: Mikael
Senaste person du ringde: Maria
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn:  Absolut!
Längtar du till din nästa födelsedag: Inte direkt, fyllde ju år nyss..
Har rakat dina ben någon gång: Ja, usch ja.. Ett beroende.
Är du sugen på något nu: Vad som helst som släcker min hunger.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: Ja, till ansiktet iallafall.
Attraheras du av män med skägg: Mjae, måttligt och välvårdat ska de va.
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv såklart!
Brukar du baka: Gör bara mitt eget bröd nuförtiden.
Röstade du i det senaste valet: Mm, men är inte insatt.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jo.. Måttligt.
Vilken låt lyssnade du senast på: En Arvingarna-låt, tro't eller ej
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, jag delar ju med M
Vad tycker du är äckligt: Inte mycket egentligen, spindlar somsagt men de är mer en rädsla.



That was it! Nu: Frukost!

Inga kommentarer: