21 september 2011

Jag älskar frukost,det är så mumsigt! Det allra bästa är ju egentligen rester från dagen innan men så kan man ju inte hålla på hela tiden.. Jag var sugen på en liten pizzabit nu men den får vänta till lunch! Nu ska jag snart göra mig i ordning för och gå till min terapeut, inte varit där på fleeera veckor så nu är det nog dags för ett riktigt avslut, tror inte jag behöver det längre, det känns inte så iallafall.. Efter jag har varit där ska jag dra till skolan och lämna in ett individuellt arbete samt eventuellt sitta där en liten stund och läsa på inför seminariet imorgon. Klockan ett jag ska prova på en helt ny sak, jag ska nämligen fixa naglarna.. Har i hela mitt liv bitit och rivit av mina naglar (ja usch!) och aldrig riktigt haft tillfälle till att spara då jag under gymnasietiden inte fick ha långa naglar pga bakterierisken på hotell och restaurang, när jag jobbade på lager i sommar var det inte heller ett  alternativ men nu så äntligen får det bli av, så får vi se om jag trivs med det eller inte. Bilder kommer här sen! Nu: gotta get dressed!

Inga kommentarer: