23 september 2011

Den här fredagen blev ännu lite bättre när jag fick se att jag fått in 26.000 på kontot, jag hade gissat på max 15.000 för de lilla jag jobbade i augusti + csn men antar att jag fick semesterersättningen nu med, har alltid fått de månaden efter förut. Jaja, glad är jag iallafall! Kände mig duktig när jag genast satte in 15000 på fondsparandet och ändå hade mer en hälften kvar. Har ju valt att inte ta några studielån alls under november/december så de behöver sparas. 
Idag ska jag hänga med mamsen en stund, får se vad vi hittar på men jag börjar bli hungrig iallafall. Maria föreslog promenad om nån timme och sen lunch men vill inte bryta mina mattider nu, åt frukost vid 9 och då gäller lunch vid 12.. De löser sig nog! Ikväll hade jag och Mikael bestämt att vi skulle till pappa och Ingmarie för att äta och kolla Jägarna 1 då jag bara sett 2an men nu skulle systrarna med också.. Som vanligt, hehe. Jaja, man är la van :) Imorgon blir det i alla fall Liseberg med en utav dem också, ska bli kul! Just nu försöker vi hitta en fjärde person som kan följa med då Pitt hoppade av i sista stund... tråk! Wanna join?

Inga kommentarer: