03 maj 2011

Teo 1 år!

Igår var vi på 1-årskalas för Teodor! Världens sötaste unge. Det var full rulle med hans storebrorsa också, Max, som fick mig till att svettas rejält när vi lekte Datt/Tagen samt helikoptern. Ska eventuellt träffa de på söndag eller i nästa vecka med och ha en liten playdate, kanske gå upp till Sagoängen på Galgberget där jag alltid var när jag var liten. Lär blir mysigt.. Här kommer bilder som jag lånat av Sofia på födelsedagsbarnet och hans pappa, skjortan han har på sig fick han av mig och Mikael:

Gott och fylla år!
Alla tittar på mig!

Idag ska jag busa vidare med barn, eller ett barn. Lillkillen.. Tror egentligen föräldrarna skulle tycka det va okej om jag nämnde hans namn på bloggen men håller det ändå utanför, för säkerhets skull. Kanske lägger upp någon bild på den lilla galningen någon dag istället.. Somsagt, blir till och busa 9-16 idag bortsett från någon timmes sömn. Vädret ska väl inte vara jättebra, inte så värst varmt i alla fall men ska nog kunna ta oss ut på en promenad. Tänkte fråga min kompis Sandra som bor i närheten om hon vill komma och leka med oss, tror det är bra för lillkillen och va med nån annan än mig jämt. Hoppas!
Nej nu blir det till att läsa tidningen eller något i en halvtimme innan jag får dra så.. Bye!

Inga kommentarer: