04 maj 2011

Tiden går långsamt denna onsdag. Varför vaknade jag för två timmar sedan och inte nu? Jag är ju redan klar inför det jag ska göra kl. 12. Åh jag hoppas verkligen att det ska gå bra för mig, ni får reda på det ikväll för direkt när jag varit på **** så ska jag, M och pitt köra ner till Ikea. Igen! Fast nu var det faktiskt två månader sen så, hihi. Men har väl inget i sikte direkt, ska mest bara kolla lite grejer, bl.a en ny soffa då denna är waaay to big, någon hallmöbel, nytt skrivbord etc. Men mest är det väl bara för att det är kul! Hoppas att jag får gå där med glada steg, dock får jag ju inte reda på beskedet idag men jag kommer ju känna om det går bra eller inte, hihi. Nä usch vad fnissig jag är, måste sluta. Vill ju inte ha för stora förväntningar, hatar att bli besviken. Who doesn't?

Inga kommentarer: