09 maj 2011

Tack Josse för din kommentar i förra inlägget!
Nu är läget dock förändrat igen. 
Istället för att börja på lagret v. 24 är det nog dags redan nästa vecka, de ville ha in mig tidigare (får veta mer imorgon). Det känns så otroligt skönt då jag egentligen tror att väntan är det absolut värsta, inte förtaget i sig. Allting blir ju vad man gör det till, är nog det här lagret supertråkigt så får jag väl göra det roligt! 
Nu kan jag bara börja utan och hinna tänka innan, vilket i mitt fall är det allra bästa. Har redan skrivit ner på en lapp att mitt delmål efter halva jobbtiden är att tatuera mig och den slutgiltiga belöningen blir bokning till Thailand!
Nu ska jag fira med en dusch sen tänkte jag ta med mig min drömprins på picknick.

1 kommentar:

jossan sa...

Det tycker jag låter helt rätt Lovisa! bra tänkt! Och tänk så mycket du kommer göra och uppleva tack vare jobbet!!! idag fick jag höra att jag är efterlängtad på nya jobbt. de behöver få in folk typ NU. Samma som dig :) men kruxet är att jag har svinmycket att göra i skolan. Har endast två veckor kvar i skolan. Och då ska jag skriva två tentor samt presentera C-uppsatsen!