10 maj 2011

Idag har jag och lillkillen varit ute i solen nästan hela dagen, såå skönt! Vi har busat och myst om vartannat. Imorgon blir det dubbelt bus då jag ska ta mig ut till Stina (pappas sambos dotter) och hennes småttingar, Max och Teo för lite lunch, prat och massa lek då såklart. Max körde slut på mig förra gången så jag kan vänta mig ett halvt träningspass imorgon, haha.

Mikael är nog redo för att lägga sig snart tror jag men jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Hade tänkt och se nya avsnittet av Glee men de kommer tydligen inte ut förrän i natt nångång, så får hålla mig. Ska istället sätta mig och göra moodboard för nya lägenheten, eller iallafall media/tv-rummet som vi får göra om totalt då får stora soffa ej får plats. (Nån som vill köpa?) Ni får se sen. Ta-ta!

Inga kommentarer: