20 april 2011

Vaken relativt tidigt idag också men kunde faktiskt sova till 8.20 idag då jag stängde ut min vääääldigt pigga katt. Känns lite taskigt ibland men sova måste man ju.. Han väljer ju och sova hela dagarna istället, ska jag då väsnas och väcka honom? Nää.. Jaja, jag kom precis ur duschen och har tagit på mig. Även om inte solen tittar fram så fick det bli piratbyxor idag med, jag har ju ändå rakat benen så då måste de ju visas! Ska träffa Sandra strax men måste vänta till klockan 10 då Arbetsförmedlingen öppnar, måste dit och få ifyllt en lapp typ 11 dagar försent då försäkringskassan glömt skicka brev till mig. Så nu kommer jag inte få någon ersättning förrän 4-6 april vilket är lite surt då den brukar komma 25-26 månaden innan. Menmen! Somsagt, träffa Sandra snaaaaart. Har gjort en liten överraskning till henne som jag tänkte visa här sen, jag skulle blivit överlycklig om jag fick en sådan iallafall, hihi. Ciao!

1 kommentar:

Maria sis sa...

Man kan inte lita på f-kassan.. Hoppas pengarna kommer SNART! O ska bli skoj o se vad det e för överraskning du gjort till Sandra! Puss