21 april 2011

Trassel tycker visst att jag ska börja vänja mig vid att gå upp innan klockan 06.00 trots att det är åtta veckor kvar innan jag faktiskt behöver göra det... Egentligen så gör det fortfarande inte så mycket då jag har sovit "mina timmar" till dess men iallafall. Själva dagen blir så lång lixom! Men jag har fortfarande inte putsat fönsterna så jag ska snart gå och ta lite frukost innan det är dags. Vid lunch ska jag möta Maria för och äta samt se senaste avsnittet av Glee så det blir nog mysigt! Nu blev jag visst trött på och skriva så jag avslutar helt enkelt. Ps. Lovade ju och visa bild på överraskningen jag gav till Sandra men hittar inte sladden som gör att jag kan överföra bilderna men det var något i stil med detta nedan, fast MYCKET snyggare, såklart! ;)

Inga kommentarer: