28 april 2011

Kom nyligen hem från en heldag med Caroline i deras stuga. Köpte en sallad på Maxi som man fick göra i ordning själv, dock gick de på 70kr för en portion så ganska dyrt men ute hade de kostat detsamma fast med mindre ingredienser så jag var nöjd ändå, de var supergott! Köpte även med oss lite jordgubbar som vi mumsade på ute på gräsmattan. Låg mest och läste tidningar och snackade men blev även lite plockepinn och fotboll. Medan vi låg där så fick jag ett superroligt telefonsamtal som jag dock inte tänker berätta om förrän tidigast på onsdag då jag inte vill ha för höga förväntingar.. Men åh vad kul om det skulle funka, allt faller på plats då! Jaja, onsdag somsagt, sex dagar till dess så får ta det lugnt.

Imorgon är det ju berömda bröllopet mellan Prins William och Kate Middleton. Dock är bröllopet på en otroligt idiotisk tidpunkt. De första gästerna anländer redan vid 9 på morgonen och vigseln börjar strax innan 12. Då är jag på jobbet! Iförsig brukar lillkillen vara ganska trött efter öppna förskolan så har jag tur så kan jag titta på de viktigaste när han sover, annars får jag tvinga han att titta på bröllopsklänningen och kyssen. Främst de jag bryr mig om! Tror dock inte han bryr sig men ändå. Nu ska vi strax äta här så jag får avsluta. Hörs imorgon!

Inga kommentarer: