29 april 2011

Jag kan bara gissa mig till hur många tjejer som idag kände "ååååh, jag vill också gifta mig!". Jag kände likadant och smsade Mikael: "Nu har jag tittat på bröllopet från England. Så fria!" Haha! Men som alla andra redan nämnt i sina bloggar typ så var hennes klänning underbar! Inte något jag skulle ha men på henne var den perfekt, åhh!! Jag kunde se det lite från och till mellan 10-13 eftersom Gustaf fortfarande var för sjuk för öppna förskolan så han låg mest och sov, men vi var även ute en hel del. Skönt! Strax kommer Mikael hem och då ska vi väl äta lite innan vi drar på teater/musikal med pappa, Ingmarie och Maria, tror det kommer bli bra! Imorgon är det Valborg, sjukt vad tiden går fort! Vädret ska ju fortsätta vara fint i alla fall så det blir till och titta på brasan på Nissan innan vi drar ut till Tylösand och grillar. Najs! Nu har jag slut på ord.

Inga kommentarer: