28 april 2011

Jag gillar att det fortfarande är april och att man ändå måste smörja in hela kroppen för att sen dra ut och sola i bara bikini. Det är vad jag ska göra idag nämligen.. Kom precis ur duschen där jag rakade benen och piffade upp mig lite för att sen smörja mig. Nu sitter jag här lagom kladdig i bikini och väntar på att krämen/oljan ska sjunka in så jag kan svepa på mig en luftig klänning eller jeansshorts och t-shirt. Åh! Ska hänga med Pitt idag, vi ska va i deras stuga och sola, lyssna på musik och grilla lite troligen. Lär bli väldans trevligt! Men än så är ju klockan bra 9 så tänkte kanske sätta mig på balkongen och läsa eller se på film, fast det är kanske dumt i detta fina väder. Iförsig måste ju huden få vila lite då den kommer utsättas för ganska mycket senare idag. Äh, här sitter jag och "tynger" er med min tankebana, kan inte vara så roligt. Så jag avslutar här!

Inga kommentarer: