14 mars 2011

Dagens arbete blev avklarat trots denna förbannade förkylningen. Lillskruttan som jag var med idag var också väldigt seg och slö så vi har mest legat och gosat, varit ute och gått en sväng samt lyssnat på pippi långstrump musik. Imorgon blir det till och vara med lilleman hela dagen, får se om han har frisknat till lite också.. En del av mig hoppas dessvärre att han ska vara lite hängig med så att jag får chans och friskna till nångång, trött på detta och då har det ändå bara varat några dagar. Ikväll blir det all in för soffläge iallafall.. Ska bara värma på lite mat sen blir det Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och slutligen Världens bästa hotell innan jag hoppar ner i sängen. Vill bli så frisk som det bara går tills på fredag, då kommer ju tjejkusinerna hit på DISNEYKVÄLL!

Inga kommentarer: