13 mars 2011

Att passa småbarn tre gånger i veckan har gett utdelning i form av en helvetisk förkylning, men det visste jag ju egentligen, i stort sett alla som precis börjat umgås med små bakteriespridande ettåringar blir sjuka. Har snorat i några dagar nu och det känns som att jag inte gör något annat än och snyter mig och nyser. Nätterna är värst, då vaknar jag flera ggr och gråter för att halsen sticker, svider och nästan river sönder mig inifrån. Nu har jag iallafall varit på Apoteket. Inhandlade 'Kan Jang', några superstarka halstabletter och vaselin till att smörja min torra näsa med. 250kr tack och hej, bara för en jäkla förkylning.. Borde begära extra i lön nu bara för det. Nu ska jag krypa ner i sängen igen framför Glee..... Ska försöka bli frisk till barnpassandet imorgon.

1 kommentar:

Maria sis sa...

Hoppas Glee o allt du köpte hjälper dig så du blir frisk!! Håller tummarna! Puss