10 februari 2011

Jag längtar redan till imorgon när jag ska passa lillkillen mellan 9-15, vi lär få det mysigt som attan! Därefter ska vi åka och hämta vår katt. Inte riktigt kommit på vad den ska heta ännu men är inne på Fnuffe, eller Trassel kanske.. Det märker vi när vi ser den. 

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Jag var iväg och lämnade några CV till olika butiker och Lekcenter, som ligger tre minuter härifrån lät väldigt intresserade så ska ringa dit om en vecka och trycka på lite. Jag älskar den leksaksaffären, det finns hundratals grejer som jag själv skulle vilja köpa där inne och bara ha hemma, haha. Efter det kröp vi oss ner i soffan framför The Notebook/Dagboken med lite fika, det var mys. Och så har jag beställt hem ett sådant här örhänge med, en earcuff:


1 kommentar:

maria sis sa...

Hej sis!
Mys med the notebook. :)
Johanna blir av med sitt jobb nu sista februari så de behöver inte personal på BR men det skadar ju inte o lämna. Hon sa att det finns ju en BR i stan oxå. :) Puss