09 februari 2011

Direkt när jag kom hem efter dagens barnpassande så hoppade jag in i duschen en snabbis för att sen dra på mig pyjamasen. Så himla trött! Dock inte så konstigt.. Här har jag varit arbetslös i sex månader från och till och mest varit hemma, blivit van vid att ta det lugnt för att en dag börja busa med världens sötaste lilla unge. Men jag klagar inte. Det är mysigt, det ger mig lite extrapengar, och det ger mig lite övning innan jag själv skaffar barn. Dessvärre så är detta jobbet bara på 15 timmar i veckan men det är absolut bättre än de 0 jag hade tidigare. Blir till och passa lillkillen några timmar på fredag också, mysmys!

Imorgon så ska vi åka och titta på en katt som var med i dagens tidning. Underbart söta allihopa! Vi har inga grejer hemma till den ännu eftersom att Mikael gjorde av med sitt när vi flyttade hit, men det köper vi imorgon i så fall innan vi hämtar kisen. Hade det inte varit såpass sent hade vi nog tagit hem den ikväll egentligen men för att den ska känna sig säker är de nog bäst att vi är med den en hel dag först och inte bara går och lägger oss direkt. Nu är det dags att värma på lite mat.. Sen vill jag typ sova! Upp tidigt imorgon..


ps. Maria, du kan hämta din mat här nu :)

Inga kommentarer: