14 februari 2011

alla hjärtans dag

En dag man egentligen inte ska fira för mycket tycker jag. Det är ju så mycket härligare att få ett fint kort eller lite blommor på en helt vanlig dag. Men självklart var jag tvungen och göra något.. Det blev amerikanska pannkakor, glass, chokladsås, strössel, och jordgubbssås på sängen till min fina man. Han fick en tröja också, passade honom perfekt! Jag har fått en prenumeration på veckorevyn, något jag ville ha då jag faktiskt köper tidningen varje månad i alla fall. Nu är han iväg och hämtar lite god thai-mat till oss, mums!

Just nu sitter jag och tittar på Valentine´s day, en mysig film som jag sett förut men det var ju minst sagt passande. Ikväll blir det också film hemma hos min storasyster, vi ska göra egen pizza men det blir väl inte allt för sent, jobbar 9-16 tisdag, torsdag och fredag. På lördag ska jag jobba för min kusin Klas och hans fru Jaana, de behövde hjälp med lite praktiska saker under en fest de ska ha, jag tror det kommer bli roligt. Men nog om det, nu ska jag fortsätta titta här, sen bara mysa med min man i några timmar.

Inga kommentarer: