21 september 2010

six weeks.

Kunde inte somna igår så jag satt och ritade i någon timme, enkla men ändå väldigt söta gubbar som dessa nedan, inget avancerat. Tänkte rita några fler nu medan jag bara väntar på att klockan ska bli 15.30 så jag kan åka in till stan för att där byta buss för att komma vidare till Hylte. Ska träffa M... Iallafall, mötet gick bra i förmiddags även om vi mest fick sitta i telefonkö till försäkringskassan eftersom att de kopplade bort oss första gången, irriterande. Efter det köpte jag ett par strumpbyxor i stan men när jag kom hem så märkte jag att det var en maska i dem, blir till och byta! Men det är inget jag ska tjura över nu, vädret är ju strålande och det är ju faktiskt bara 6 veckor kvar tills jag och Millis sitter på planet till London!

2 kommentarer:

Maria sis sa...

visste inte att du va så duktig på o rita sissy. Väldigt fint! Du kan ju göra typ födelsedagskort mm! Puss

Lovisa sa...

Haha ja sissy, mer avancerat än födelesedagskort får det inte bli ;) Puss