20 september 2010

mööööten.

Snart blir det läggdags för min del, man blir rätt slö av att bara städa. Men jag är nöjd nu, gjorde iordning klädkammaren på riktigt för en gångs skull så känns bra, men det var väl det stora hela, drog bara över med dammsugaren också. Nu under kvällen har jag lagat mumsig mat, diskat och tittat tv bara.

Imorgon ska jag va på ytterligare ett möte, 2/3 denna veckan men tar bara en halvtimme ungefär och därefter hoppas jag kunna få en tidigare tvättid så jag kan åka till Hylte på eftermiddagen, och förhoppningsvis stanna över där till på onsdag för då har jag ändå ingenting planerat. Erm ja, det var väl det hela mer eller mindre. Känns som att vissa inlägg här i bloggen är tidsutfyllnad bara, menmen.. Det roar säkerligen någon. Godnatt fina vänner.

1 kommentar:

maria sis sa...

JAAAA det roar din kära storasyster iaf! :) puss