22 september 2010

världens ände.

Måste lägga all min fokus på det här tangentbordet just nu för annars skriver jag bara fel heeela tiden då M's är bra mycket mer annorlunda än mitt, kan dock vara för att jag har bärbar dator men iallafall. Trots att jag är i världens ände som farmor säger så har jag haft de väldigt mysigt här borta, är ensam några timmar till men sen äntligen så kommer Han hem.

Vet inte riktigt hur mycket jag ska säga om denna Han, mister M men allt känns bara såå bra så jag vill skrika ut det egentligen. Dock vet jag inte riktigt vad jag skulle säga, det är inte som att vi är tillsammans eller nåt men ja, nåt är det.. Bjudit hem han på "dejt" at my place on friday, kom fram till att jag aldrig varit på en riktig dejt förut så det här är det perfekta tillfället att gå på en. I'm gonna have to do some research! Ciao...

1 kommentar:

Maria sis sa...

låter spääännande med dejt! Verkligen! :) Looking forward to hear mor about this guy!