28 augusti 2010

Traskade bort till farfar för en stund sen och satt där i över en timme, vi pratade om lite allt möjligt och bara log mot varandra, världens bästa farfar. Efter att tag kom farmor också och allt jag kan säga att kärleken mellan dem är den ljuvaste jag någonsin sett. Jag kommer va lyckligt lottad om jag någongång kommer kunna utstråla hälften av den kärleken tillsammans med någon som de två gör. Världens vackraste farföräldrar och kärlekspar.

Efter en dos av dem två kände jag mig ganska tillfredsställd med livet, lite lycka. Den känslan skulle fördubblas. Mamma ringde och frågade om jag ville bli med bil, gratis. Jamenvisst! En söt lite spygrön, ford som går både framåt, bakåt och åt sidorna. Jag kallar min cykel för "gröna faran", bilen får heta "gröna faran 2" eller kanske styla till det lite med "gröna faran, second edition " En radio måste införskaffas och jag ska småpimpa den lite. Pimp my ride.

Inga kommentarer: