29 augusti 2010

Jag har träningsvärk. Har börjat med och köra med en form av BRAK precis när jag vaknat. Det är ett träningssätt jag lärde mig inom det militära som innefattar Buk, Rygg, Axlar & Knän. Man ska helst utföra övningarna med någon men det funkar själv också, innehåller inte riktigt samma saker bara. Så detta + att jag var ute och joggade 30min i ösregn igårkväll gör att jag har ont i mag- och bröstmuskulaturen. När jag skulle göra armhävningarna i morse så SKREK jag i plågor men jag bara skulle klara det. Har börjat få ont i rumpan med, fick cykla på farmors gamla cykel (min är trasig) in till Hallandsposten och lämna en lapp som gör att jag kommer med i tidningen nästa helg samt får tre fria månader rakt i brevinkastet - allt det för att man fyller 20, wohoo!
Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen har jag lite hemliga planer, hoppas att jag får avslöja dem snartsnart!

1 kommentar:

maria sis sa...

jag e nyfiken på dina hemliga planer!!