27 augusti 2010

Har haft en ordenlig städdag här hemma vilket verkligen behövdes då det låg hårstrån över hela lägenheten. Det jag har kvar nu är att fixa i ordning bland skorna och lite bland hyllorna i klädkammaren men det hade jag ingen lust med idag så det går bli imorgon istället, har inga direkta planer då. Ska strax klä på mig samt göra mig färdig för bowling med lillasyster och pappa, därefter blir det middag i staden. Ska bli mysigt, var ett tag sen jag såg pappi nu.

Jag blev precis stucken av en geting på bröstbenet, var väl lite mitt eget fel då jag bara trodde det var en fluga och skulle vifta bort den men istället råkade slå den mot mig själv så.. Onödigt, jag vet.

Dålig på att blogga på sistone, tycker dock ej att jag haft så mycket att skriva om + att min plan var att blogg-strejka tills en person jag tycker väldigt mycket om skulle börja skriva igen men verkar inte lyckas, det har varit tomt i den bloggen i fyra veckor nu. (skriv)

1 kommentar:

maria sis sa...

TACK för tipset om KappAhl! Jag hittade nämligen inga byxor, provade 3 par o inga passade.. O på stora storlekar fanns två par jeans, men de va inget för moi. Have fun tonight så hörs vi! Puss