26 augusti 2010

Idag har jag slösat pengar, dock anser jag att det var på bra grejer. Började med och sätta undan några tusingar till sparkontot, de känns säkrare där för då kan jag ej komma åt de utan och gå genom mammi först, vilket jag tycker är super. Sen hittade jag ett par skor (såklart) samt två par jeans, börjar ju bli ganska taskigt väder känns det som och jag äger nästan bara leggins så. Bestämde mig också för att klippa mig för första gången på över ett år, ville dock behålla längden så tog bara av 1,5cm ungefär. Blev helt förvånad när de började tvätta håret på mig, det är ju rena lyxen och ingick i de otroliga priset av 240kr, jag är nöjd! (: Brände även lite pengar på mat, har ekat tomt i kylskåpet ett bra tag nu så. Ska alldeles strax ställa mig och laga lite mat, blir fisk idag - det är underskattat.

1 kommentar:

Maria sis sa...

heeej! Låter härligt o ha spenderat pengar idag! det e du värd. ska bli spännande o se brallorna med sen! hoppas jag hittar några on gekååååås imon! Puss