22 juni 2010

Bra dag hittills. Drog till Maria vid 10-tiden och åt frukost, sedan cyklade vi till brottet och simmade lite samt lekte en del. Vädret var ju underbart med så vi låg och lyssnade på musik, solade och åt glass samt jordgubbar/vattenmelon. Mumsigt! Efter det cyklade vi in till stan och åt lite ordentlig mat innan vi drog hem igen. Jag satte mig och läste några kapitel ur en bok direkt men jag blev supertrött, brukar bli det av och bada så ska bara ligga här och vila lite innan Åsa kommer hit och har tjejkväll med mig! Håller vädret sig så blir det troligen lite grill, annars chill. Ska även fråga bruden om hon har lust att åka med mig upp till Bohuslän om några helger. Jobbar bara nu de två kommande helgerna sen är jag ledig varenda helg så tänkte passa på att åka till mormor och Ingemars båt isåfall om det passar. Blir ändå två nätter om jag inte kan byta ett jobbpass och kunna åka en dag tidigare.. Vi får se helt enkelt!

Inga kommentarer: