25 juni 2010

Godmorgon och glad midsommar!
Jag har varit vaken ett tag pga några helvetiska mardrömmar, grät när jag vaknade. Obehagligt sådant där. Hade hoppats att solen skulle skina när jag vaknade men den har valt att hålla sig borta ett tag till och förhoppningsvis komma fram vid 15-tiden när jag ska vara uppe på Hallandsgården och fira den traditionella midsommaren. Blir bara jag och DC idag med det gör inte mig ett dugg, mysigt det med såklart. Ikväll står inte helt klart ännu, jag tycker om och bara mysa så tror jag äter mat med farmor och pappa eller eventuellt mamma, lillasyster och co. Vilket fall som så blir det Östra Stranden ikväll, jag och Sofia skulle visst bada... Nu ska jag ta och fixa håret lite innan jag drar till jobbet 10-14, tror det är storhelgstillägg idag med vilket gör det dubbelt så lätt och jobba. Ska vara lite extra fin med blomma i håret eller på tröjan med. Gjorde en supernice krans igår som jag ska ha i eftermiddag/kväll iallafall! Visar bilder imorgon, då är jag ledig igen.

Inga kommentarer: