21 juni 2010

Var precis nere och tog en otroligt skön promenad på Östra stranden bland alla stugorna. Såg så himla mysigt ut och jag blev helt frälst i det. Jag vill också ha en mysig liten sommarstuga med gamla möbler, speciell doft och ett gulaktigt ljus. Hade jag haft det hade jag inte behövt oroa mig för vad som ska hända på midsommar, då hade jag kunnat spendera hela kvällen där med en drös böcker eller tidningar och massa ljus. Eller ja, jag kan inte påstå att jag oroar mig för midsommar egentligen så för självständig har jag alltid varit och har alltid gått min egen väg så det skulle inte vara något problem för mig att titta film hela midsommar men självklart roligt och hitta på något annat med, speciellt eftersom att jag är ledig midsommardagen. Nu ska jag bädda ner mig och drömma om en hel sommar i en stuga mitt ute i ingenstans. Natti!

1 kommentar:

Sis sa...

nej jag e inte heller orolig.

DU känner ju faktiskt ett par med en stuga. Caroline o Gunsan, kanske får låna nån av de för en dag eller två?! :)

Ring sen. Puss