18 maj 2010

Detta blir mitt 1111:e inlägg, lite ballt faktiskt.

Vaknade imorse och kunde knappt prata, fick ringa till jobbet och sjukanmäla mig. Har pluggat lite sedan dess men är såpass trött att jag ej orkat med så mycket som jag velat. Tog mig ut på promenad i det fina vädret, gick till apoteket som ligger på eurostop fem minuter bort men det var en jobbig bit ändå, blev helt kallsvettig och otroligt trött i benen, beror dels på det varma och fina vädret också, men iallafall. Väl framme så frågade jag en tjej efter kosttillskott som är bra för immunförsvaret då jag sällan är frisk i mer än en månad i sträck. Fick några iallafall som var speciellt gjorda för kvinnor med massa vitaminer och mineraler eftersom att jag uppenbarligen inte får i mig tillräckligt annars, får hoppas att de funkar. Blev fotograferad av Hallandsposten där med angående det "nya apoteket" så kommer väl med på bild i tidningen snart.. Kändis!

Nu sitter jag här i min säng iallafall och tänkte ta itu med ett kort arbete om Franska revolutionen, fick lite mer energi från promenaden samtidigt som det tröttade ut mig på något sätt. Har öppna fönster iallafall så hör fågelkvittret och lite andra ljud, de ger mig lite extra boost. Det var nog det jag hade och säga, plus att det är 24 dagar till studenten!

Inga kommentarer: