17 maj 2010

Usch för och vara förkyld, jag kan ju tamejfan inte vara frisk i mer än en månad åt gången. Började känna av de lite igår när jag vaknade men sedan försvann det för en stund för att återigen under eftermiddagen och kvällen komma tillbaka och sen dess har de bara blivit värre. Sov hos Sanna och fick somna med en halstablett fastklistrad i munnen, annars kunde jag inte andas utan och börja hosta eller liknande. I morse höll jag min egna idrottslektion samt gjorde ett prov och det gick verkligen jättebra båda två trots att jag inte pluggat och inte kunde andas normalt.

Efter skolan åkte jag och Maria hem till farmors och farfars hus (de ska flytta) och märkte ut grejer som vi vill ha, passade på och nalla rabarber i trädgården, måste öva på och göra rabarberglassen inför gesällprovet nästa vecka. OCH eftersom att jag nu ligger hemma och är sjuk så ska jag göra rabarberpaj och bara myyyyysa framför min lilla dator där jag håller på och göra ett arbete i historian, jag skriver om El alamein samt Kamikaze-piloterna, ska redovisa det i powerpoint tänkte jag, då slipper jag prata lika mycket, hehe. PAJ NU, ska slänga in en maskin med tvätt också. Ciao!

Inga kommentarer: