19 maj 2010

Jag har redan hunnit med och göra ett prov i skolan (som gick över förväntan), lämnat in en meny, fått reda på hur det gick på vårt projektarbete, bokat tid på vårdcentralen samt läst alla mina standardbloggar vilket är ca. 10 st - och klockan är inte ens halv 11! Det känns som att detta kommer bli en bra dag, fick ju ändå VG på projektarbetet. Precis vad jag har hoppats och väntat på men man vet aldrig riktigt säkert. Ultranöjd iallafall! Nu har ingenting inplanerat mer än att vara på vårdcentralen kl. 14 som numera ligger 50 meter ifrån mig, knappt det. På apoteket igår sa de åt mig och gå till en läkare också pga. mitt kassa immunförsvar, inte alltid extra vitaminer och mineraler hjälper så får väl säkert ta lite blodprover och sådant. Får se hur jag känner mig ikväll men ska eventuellt dra till Maria, hon är hus- och hästvakt nu så vi tänkte grilla + prova uppsättningar till balen. Vill inte ha något avancerat och då kan lika gärna hon göra det. Är lättare och säga ifall man inte tycker om det också, hos en riktig frisör får man ju bara en chans. Nu ska jag ta itu med gymnasietidens SISTA STUDIER! *high five for that!*

Inga kommentarer: