21 april 2010

Jag är glad idag trots att det haglar några minuter i april. Pratade med världens finaste farmor nyss vilket alltid gör mig glad, MEN molnen håller på att försvinna och vår resa till Turkiet är nääära! Jag har känslan av att allt vänder nu, att de sju resterande veckorna till studenten kommer vara helt underbara och ingenting kommer gå fel. Vill hålla kvar vid den känslan! Var och glädjehandlade lite precis och hittade till min förvåning att grädden bara kostade fem kronor så nu har jag precis gjort pannacotta som står och stelnar i frysen. Under tiden ska jag skriva in ett arbete på datorn och sen skicka iväg det, kommer kännas skönt! Ikväll blir det tv-mys framför Andra Avenyn eller Greys anatomy. Tänkte även laga fiskpinnar (såå gott) och lägga en ansiktsmask och tvätta bort "vulkanpitten" som Sanna målat på mitt ben, haha. Have a good day!

1 kommentar:

maria sis sa...

Mums för panna cotta! vart kostade grädden bara en femma?
inget greys ikväll, det va ishockey. so you know! :)

jag har knåpat ihop lite mer till sista frågan med nu, känns bra. Pussinuss