21 april 2010

Hoppet lever kvar och jag har samlat på mig en hel del som håller både tummar och tår, det verkar funka. Hela luftrummet i södra Sverige är öppet, hoppas innerligt att det håller i sig till på lördag så jag och Sandra kan fira med en sen drink på lördagkväll på vår terass. Gud vad underbart det låter! Skulle egentligen träffat Sandra för och växla pengar idag men mammi har mina pengar och hon kunde ej få tag på dem så jag får växla mitt imorgon istället. Det är svårt och veta hur mycket pengar man ska ha med dig också, det är väldigt billigt i Turkiet och det ingår frukostbuffé på hotellet så är bara en måltid extra som man behöver men tänkte ta med 3500-4000 nånting så får vi se hur mycket det blir över. Askan kanske kommer tillbaka när vi är där så vi får kanske stanna ännu längre, då behövs mycket mer pengar. Får tänka så med! Nu ska jag äta frukost.

1 kommentar:

maria sissy sa...

Hoppas ni kommer iväg! :)

Kom gärna bort en sväng innan 15 eller iaf 16 så jag kan tvätta brallorna today. Puss!