26 december 2009

Det finns en liten risk för att allt detta kommer försvinna med tanke på att jag sitter på ett tåg som snart kommer rulla iväg och internet brukar ha en förmåga att hoppa ur då. Men jag provar.. Nu rullar vi. Är somsagt påväg till Mattias men är inte framme där förrän närmre halv 6 då jag får vänta 80 minuter i Nässjö och sen bussa till Vimmerby.

Inatt var jag vaken mellan 04.30-06.00 för att min granne är totalt dum i huvudet. Han pratar högt med dig själv och rätt som det är så börjar han skrika hysteriskt, jag fattar dock aldrig vad då han pratar nåt blattespråk. Bankade iallafall i väggen och då skrek han ashögt "sluta banka, sluta banka! Kan du inte sova?!" Nej din lilla idiot, tack vare dig så kan jag ju inte det!

Somnade iallafall om tillsist och vaknade framåt 9-tiden. Märkte att jag hade massa ägg som gick ut under tiden jag var borta samt en del mjölk så jag började göra en paj med broccoli och skinka m.m som jag sen hällde äggstanningen på. Var precis så jag hann på ur det ur ugnen innan jag var tvungen och sticka till Maria och lämna mina nycklar, måste ju ha någon som vattnar min julgran medan jag är borta. Nu tänkte jag sätta på någon film tror jag. See you!

Inga kommentarer: