25 december 2009

Juldagen blir lugn - som den nästan alltid blir. Steg precis upp ur badet där jag låg rekordlänge för första gången. Hade radion på och de spelade bara bra låtar och jag hade sagt att jag inte skulle gå upp förrän det kom en dålig. Hade fönstret öppet så när jag reste mig rök de från hela kroppen, ganska coolt faktiskt. Sitter framför tv:n nu iallafall och tittar på en hyllningskonsert till Michael Jackson från 2001, rätt grym. Tänkte ta och packa lite snart, åker till Mattias imorgon och lär stanna till efter nyår. Mysigt om något! Dock kan en 90-säng bli rätt jobbig efter några nätter. Försöker tvinga han till och investera i en ny, speciellt nu när det är mellandagsrea. Efter packandet blir det nog ännu en film på tv, det visas så himla bra under juldagarna. Tänkte sätta igång nu, bloggar på tåget imorgon och berättar om julafton :)

Inga kommentarer: