24 oktober 2009

Högskoleprovet gick förvånansvärt bra och jag är mycket nöjd. Tar dock fyra veckor innan man får reda på själva högskolepoängen men det spelar ingen roll för min del eftersom att jag ändå ska göra det till våren igen. Fick iallafall 79 poäng av 122 och det tycker jag är hyfsat för att vara första gången, lite bättre än snittet iaf. Under pauserna chillade jag bara med Sophie som jag umgicks jättemycket med i slutet av högstadiet och början av gymnasiet men vi gled ifrån varandra tyvärr och har knappt hörts av men rätt som det var så satt hon bredvid mig på provet idag så det var kul. Kom hem vid halv fem ungefär och då pratade jag med hjärtat lite samt rättade provet sen la jag mig i badet med massa skum, ett tänt ljus och resten kolsvart. Det var skönt! Man blir rätt slut i huvudet efter att ha gjort de proven även om delarna bara är på 50 min vardera, man blir inte trött bara mosig i huvudet. Iallafall, var tänkt att jag skulle gå på partaj ikväll men känner att en myskväll i soffan är så mycket bättre, ska upp vid 10-tiden imorgon ändå för ska åka till Mattias och spendera en hel vecka där, ska bli grymt gosigt!
Nu ska jag laga maaaaat.

Inga kommentarer: