23 oktober 2009

Sitter här och lyssnar på Isak Strand, han är mysig och jag har blivit en aning beroende. Han sjunger sådana låter som är lätta att hitta min egen ton i. Försöker få Mattias till att börja sjunga men det går inget vidarejust nu (jag ska lyckas!) Iallafall, snart kommer Sanna hit, vi ska mysa ikväll. Lite mat, Idol eftersom att det är Rocktema! Det blir mycket prat eftersom att hon var sjuk hela förra veckan och jag åkte till Umeå så fort hon blev frisk, typiskt. Hon stannar dock inte så länge eftersom att högskoleprovet är imorgon, tror iförsig inte att jag lägger mig så värst tidigt ändå men med Sanna blir man lätt uppspelt så tänkte varva ner i sängen med en bok bara. Nu ska jag packa ner lite grejer i flyttlådor tänkte jag. Ciao!

1 kommentar:

Maria sa...

Syrran här! :)
Hoppas du o Sanna hade en mysig kväll. Kör hårt imon o lycka till!
Ska messa dig med men bussen går 16.25 från högskolan om vi inte kunde få låna maggans bil typ. Puss