21 september 2009

Piggnade till lite grann när jag cyklade till stationen och hämtade min biljett upp till Umeå, längtar så enormt dit. 15 oktober, jag och bästisen! Var även inom tatueringsstudion som ligger bara rakt över gatan från där jag bor och fick en tid den 14 oktober, känns spännande. Inte bestämt mig till 100% ännu men tror det blir citatet på bild här nedanför i ungefär sådan stil på underarmen och sen en annan sak som jag inte tänker berätta om nu. Och nej, det är inte min pojkväns namn eller något sådant idiotiskt. Lovar! Utöver detta så blev jag väldigt glad när jag var inom soc och fick reda på att jag får en egen lägenhet av dem, bra grejer det! Iallafall, av och ha gjort allt de där så orkade jag faktiskt läsa igenom alla mina anteckningar och drygt 40 sidor i religionsboken, nu ska jag laga mat istället, mamma kommer snart hem. Ciao!

Inga kommentarer: