21 september 2009

Varför är vissa dagar så katastrofalt hemska? Inte hemsk som att det har hänt någonting, är bara så otroligt nere. Idrotten gick superbra, historian fick vi plugga hemifrån med för läraren var jätteförkyld så det var ju skönt. Är ändå helt förstörd. Har ett religionsprov imorgon som iförsig inte lär vara allt för svårt men jag vill bara mörklägga hela rummet, krypa ner under ett duntäcke och sova enda tills imorgon. Sömnen har stört mig nu i flera veckor, vaknar två-tre timmar tidigare än vad jag egentligen ska, tar oftast en evighet för mig och somna + att jag även vaknar mitt i natten och får panik över hur lite/mycket klockan faktiskt kan vara. Försökt på tag i vårdcentralen för och eventuellt få några hjälpmedel men de har aldrig tid. Ska till socialen idag och prata lite och därefter går jag nog till upm och ser ifall de kan fixa nåt eller hjälpa mig på nå annat sätt. För detta dödar snart mig.

Inga kommentarer: