16 augusti 2009

Träffade skönheten själv idag, min allra bästa vän, Camilla. Vi började dagen med frukost, körde först runtrunt en stund för och försöka hitta en sjö med tanke på att det blåste så mycket vid havet men helt utan lycka så vi ställde bilen med utsikt mot havet sen hoppade vi in i baksätet och dukade upp med pannkakor, glass med chokladkross, björnbär, blåbär, hallon och kiwi. Det var mumsigt och en väldigt mysig frukost! Vi åkte vidare ner mot Grötvik och gick ut på en lång brygga, fy satan va det blåste där, gick knappt att stå. Vidare hem till mig där vi bara satt och pratade om allt om ingenting, lär bli mer sånt underbart när jag åker upp dit till hennes födelsedag, 15-18 oktober.. Min första gång i Umeå men kanske inte den sista eftersom att jag idag har sökt in på Polishögskolan som börjar i augusti nästa år. Sökte Stockholm som första och sen Umeå och Växjö på delad andra plats. KUL!!! Iallafall, tråkigt nog så var Camilla tvungen och åka vidare så jag gjorde en liten ansträngning i och städa, lyckades inte så bra dock. Ska snart ge mig hem till storasyster, vi ska ha myskväll och jag ska sova där! Imorgon ska vi hem till farmor och städa bilen m.m. Ta-ta! ps. jag älskar min nya telefon och på torsdag åker jag och Maria till Stockholm!

Inga kommentarer: