18 augusti 2009

Sista veckan på sommarlovet. Egentligen börjar den nu på torsdag men min tajming är så himla bra (eller kanske inte) att jag och min storasyster Maria tar tåget upp till S T O C K H O L M på torsdag morgon. Är uppe där redan under tidig eftermiddag och eftersom Mange som vi ska bo hos och som för övrigt är en av mina bästa vänner jobbar till kvällen så får vi helt enkelt lämna väskorna på stationen och göra staden en lite stund. Ska bli superfint väder och vi är säkert rätt trötta så vi käkar nog bara lite och sen lägger oss på någon gräsplätt och käkar glass i några timmar. Blir hem och sova därefter eftersom att vi hela fredagen ska utforska Stockholm. Jag har varit där några gånger nu men man har ändå inte gjort något direkt turistaktigt så blir väl det nu kanske. Ska ju somsagt vara fint väder så kanske åker ut till Djurgården eller liknande. Vi har ju även varsitt frikort till Gröna Lund om vi vill ränna där hela dagen. Ska iallafall vara där på kvällen tillsammans med Mange och hans sambo. Agnes spelar tydligen där, wow!! *not* Blir återigen mys där senare på kvällen för på lördagen är det heldagsuppladdning inför kvällens spelning på Stadion - C O L D P L A Y ! Behöver väl inte säga så mycket mer egentligen, de är bara grymma live!

Inga kommentarer: