13 augusti 2009

Spenderat två nätter hos hjärtat nu, one to go. Han är på fotbollsträning nu så jag tänkte vara den där gulliga flickvännen och köpa aftonbladet och godis samt hyra en film som han vill se. Väl uppe i affären är aftonbladet självklart slut så jag får ta expressen istället, filmen fanns inte heller inne så i ett tappert försök så tar jag på mig experimentet att ladda ner den, inser att det kommer ta en evighet samt att det inte finns tillräckligt mycket utrymme. Godiset fick jag iallafall tag på så bäddar jag sängen med så kanske han uppskattar min lilla gest ändå. Självklart kunde jag hyrt en annan film däruppe men mannen min har ju sett typ allt så hade kanske inte varit så värst superroligt och se samma två gånger. Nu kom jag på att jag glömde och köpa isglass också, (det är en liten intern grej som vi har). Jag skulle kunna vara ännu mer gullig flickvän och fixa nåt annat, något som jag är BRA på, något matliknande men känns dumt och ställa sig och dona när hans päron här hemma. Jaja, han får nöja sig. Har inte planerat och vara utan den här killen de närmsta livet heller så han lär blir överraskad med en del tidsnog.

Inga kommentarer: